Actualitate
Tot ce trebuie să știi despre acordul de funcționare pentru activitățile comerciale în Aiud!
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp
Published
8 luni agoon
În conformitate cu prevederile art. 6 alin. (2), (4) și (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, cu modificările și completările ulterioare:
„Exercitarea activităţii de comercializare în zone publice este supusă acordului autorităţilor administraţiilor publice locale (…), cu respectarea regulamentelor proprii ale acestora şi a planurilor de urbanism.
Acordul de funcţionare este actul administrativ cu caracter individual, prin care se stabilesc condiţiile de desfăşurare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă şi se emite de către autorităţile administraţiilor publice locale (…) pe raza cărora operatorul economic urmează să îşi desfăşoare activitatea, în structuri de vânzare cu sediu fix, pe perioadă nedeterminată, atât timp cât condiţiile iniţiale pentru care s-a solicitat acordul de funcţionare rămân nemodificate şi documentele care constituie dosarul de solicitare a acordului/ autorizaţiei de funcţionare sunt valabile.
Prin excepţie de la prevederile alineatului anterior, în cazul apariţiei oricăror modificări în tipul de activitate desfăşurată sau al schimbării suprafeţei structurii de vânzare pentru care s-a solicitat acordul de funcţionare sau în cazul expirării documentelor depuse la dosarul constituit în vederea eliberării acordului/autorizaţiei de funcţionare, operatorul economic are obligaţia, în termen de 30 de zile calendaristice de la data începerii activităţii noi/modificate/expirării documentelor în vederea desfăşurării activităţii, să obţină un nou acord/o nouă autorizaţie de funcţionare. În lipsa efectuării acestor demersuri, acordul/autorizaţia de funcţionare se suspendă în mod automat, cu aplicarea sancţiunilor prevăzute la art. 73 pct. 1 din O.G. nr. 99/2000.”
Menționăm faptul că, la nivelul municipiului Aiud, există un regulament privind organizarea şi desfășurarea activităților comerciale şi a serviciilor de piață, aprobat prin H.C.L. nr. 29/22.02.2017 și modificat prin H.C.L. nr. 87/22.04.2021.
Astfel, agenții economici vor depune la Compartimentul Centrul de Informații pentru Cetățeni din cadrul Primăriei municipiului Aiud documentația necesară în vederea obținerii, după caz, a acordului de desfășurare a activității și a programului de funcționare / autorizației de funcționare în cazul desfășurării activității de alimentație publică.
Lovitură ANAF pentru organizatorii de nunți și petreceri! Peste 80 de firme, luate la control pentru venituri nedeclarate
Primăria Aiud angajează asistent social debutant la Direcția de Asistență Socială
„Viitor prin educație”: Balul Caritabil Rotary Aiud sprijină copiii cu autism și performanța școlară
Primăria Aiud caută un nou expert – vezi ce condiții trebuie îndeplinite
Pe cine trebuie să anunțe părinții din Aiud dacă pleacă la muncă în străinătate
Patroni bogați, firme sărace. ANAF începe controalele!
Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp
Reținut pentru săvârșirea infracțiunii de amenințareLa data de 17 noiembrie 2025, polițiștii din orașul Teiuș au luat măsura reținerii, pentru...
Lucrările de tăieri de iarnă la pomii fructiferi au început în livada Sătuini – județul Alba. Scopul acestor tăieri e...
” O fi ușor de zămislit un pui de om când e dorit, Dar cât de greu e să ți-l...
Trăim într-o lume a minciunii, a fățărniciei, în care oamenii au uitat să fie oameni și în care, anormalul se...
Mașinile utilizate pot fi vândute doar după ce au primit Cartea de Identitate a Vehiculului, eliberată de Registrul Auto Român...
La data de 9 noiembrie 2025, în jurul orei 09.00, polițiștii Secției 2 de Poliție Rurală Vințu de Jos au...
Prin Programul cadru de acţiuni al I.T.M. Alba pentru anul 2025, aprobat de către conducerea Inspecţiei Muncii, s-a stabilit că...
ANAF continuă verificările în domeniul serviciilor pentru evenimente, vizând societǎțile care nu declarǎ transparent veniturile generate Campania de prevenție a...
CNAS consolidează cultura integrității: peste 200 de specialiști în control instruiți în etică și prevenirea corupției, alături de experți ai...
Inspectorii sanitar-veterinari și pentru siguranța alimentelor efectuează acțiuni de verificare, informare și conștientizare, la operatorii economici din sectorul alimentar, privind...
Reduce inflamația, regenerează celulele și îți crește energia – tot ce trebuie să știi despre puterea postului intermitent Beneficiile postului...
Începând cu 1 septembrie 2025, mii de români îşi pierd calitatea de coasigurați în sistemul public de sănătate și vor...

Ultimele comentarii