Connect with us

Actualitate

Digitalizarea Primăriei Alba Iulia, spre ZERO!

Published

on

primaria-alba-iulia

Povestea ”porumbelului voiajor” și amenda primită de la Primăria Alba Iulia

În secolul vitezei, când internetul zbârnâie în orice loc și casă din România, când aproape orice cetățean are o aplicație mobilă pentru plăți online, în Cealaltă Capitală, plățile pentru amenzile către Primărie se fac la ghișeu, chiar și pentru o amendă de parcare.

Nu există niciun cont bancar trecut pe procesul verbal sau pe nota de informare, în care poți plăti amenda. Mai mult, scrie că ”amenda se poate achita la unitățile direcțiilor publice locale abillitate…, precum și prin instrumentele de plată electronică din cadrul Ghișeului virtual de plăți. Ghișeul virtual, o fi roboțelul de lângă casierie, chiar lângă geamul unde plătești fizic amenda sau o fi website-ul de plăți ghișeul.ro? Nu scrie.

Primăria Alba Iulia, cu angajați ”fără număr”, cum puține primării pot s-o depășească, în anul 2024 te pune pe drumuri ca să plătești o simplă amendă de parcare sau alte amenzi. Probabil pentru a da de lucru celor ”fără număr” sau pentru că încă aici se muncește ca la ”stat”. Mai bine muncește și se plimbă contribuabilul.

Acum veți spune că am scris cu răutate și că nu e adevărat. Ciudat e că, pe lângă faptul că trebuie să plătești la ghișeul fizic sau virtual din cadrul Primăriei (?), mai trebuie ”și să înaintați o copie a chitanței la Direcția Generală Poliția Locală din Alba Iulia, bulevardul FERDINAND nr.2”

Ce digitalizare e în Primăria Alba Iulia când trebuie să le trimiți o copie a chitanței, dovada că s-a plătit amenda?

Dar dacă nu trimit confirmarea plății, mă vor penaliza într-un fel sau altul? De ce? Pentru că nu sunt capabili să verifice online într-un extras de cont bancar, plătitorul și suma încasată? Asta o face orice contabil, în orice firmă cu minim un angajat, nu cu angajați ”fără număr”!

Informarea, procesul verbal, trebuie să conțină OBLIGATORIU metodele de plată on-line, conturile bancare în care se poate face plata (RO…TREZ….) pentru a încasa rapid banul cetățeanului, fără să mai pomenim de pierderea timpului ”digitalizat” al celui care contribuie la bugetul local.

Pentru o ”bună digitalizare” a relație cu contribuabilul, Primăria Alba Iulia a mărit programul de lucru al Biroului Unic din Carolina Mall, de LUNI-DUMINICĂ, de la ora 08:00 la 20:00.

Oare nu a avut Primăria Alba Iulia de implementat proiecte de digitalizare, cu multe zerouri și cu alte beneficii?

Să lăsăm povestea asta. E bine că măcar avem parcări libere în orice loc în Municipiul Alba Iulia!

Să fim sănătoși și în anul ”digital” 2024!

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp

Publicitate TV

Facebook

Urmăreşte-ne pe YouTube

Actualitate

Social

Ultimele comentarii

Sănătate