Connect with us

Actualitate

Șoferi disciplinați arși la buzunar

Published

on

Autoritatea de Supraveghere Financiară a modificat sistemul bonus prin reducerea numărului de clase bonus și echivalarea claselor ce beneficiau de bonusuri cuprinse între 35% și 50% cu clasa B8, cea mai mare în noul sistem, la care bonusul maxim va fi de 32%

La presiunile organizațiilor patronale din transporturi, sistemul bonus a fost modificat în așa fel încât cele două categorii să conțină un număr egal de clase. Această modificare, pentru cine nu analizează atent sistemul poate părea în avanatajul șoferilor, dar aduce, de fapt, dezavantaje importante, mai ales șoferilor care nu provoacă accidente, adică grosul asiguraților.

„Este o modificare fără nicio noimă, impusă de transportatori, care în loc să aducă beneficii consumatorilor aduce, dimpotrivă, dezavantaje. Culmea, sunt penalizați tocmai șoferii care nu au daune”, a declarat Cristian Muntean, președintele, organizației reprezentantivă a service-urilor.

Practic, șoferii care conduc aceeași mașină, fără să aibă daune timp de patru ani, vor plăti pentru RCA cu 16% mai mult decât în prezent.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp

Publicitate TV

Facebook

Urmăreşte-ne pe YouTube

Actualitate

Social

Ultimele comentarii

Sănătate