Connect with us

Actualitate

Bugetarii luați în evidență

Published

on

Pentru salariații din mediul privat, angajatorii vor folosi Registrul privat, iar pentru persoanele plătite din fonduri publice, instituțiile și autoritățile vor folosi Registrul public, se arată într-un comunicat al Guvernului

Fiecare instituție și autoritate publică are obligația de a înființa registrul general de evidență a personalului plătit din fonduri publice, care va fi completat și transmis inspectoratului teritorial de muncă în ordinea angajării. Acest registru va fi păstrat la sediul instituției publice și va cuprinde elementele de identificare ale tuturor angajaților, data angajării, funcția, salariul, sporurile și cuantumul acestora, perioada și cauzele de suspendare a raportului de muncă sau de serviciu, perioada detașării și data încetării funcției. La data realizării noului sistem informatic va fi emis un nou ordin al ministrului muncii privind procedura de transmitere a datelor în registrul privat/public, comună pentru toți angajatorii privați și instituții/autorități publice. Ministerul Muncii va avea acces și la bazele de date deţinute de alte instituţiilor publice privind evidenţa populaţiei. Modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 500 din 2011 a fost necesară pentru a avea o evidență clară a salariilor în plată ale personalului plătit din fonduri publice.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp

Publicitate TV

Facebook

Urmăreşte-ne pe YouTube

Actualitate

Social

Ultimele comentarii

Sănătate